הטרנדים הכי חמים בעיצוב חדר שינה
לשנת 2024

חדר השינה הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב שעות הלילה שלנו, ולכן חשוב שהעיצוב שלו יהיה נעים ונוח. מגמות שהתחילו בתקופת הקורונה, שם כולנו הבנו את החשיבות של עיצוב הבית  שמשמש לנו למקום מפלט מהחוץ, ממשיכות גם עכשיו, והן מתאימות במיוחד עכשיו כשכולנו צמאים לכל גרם של רוגע ושל נחמה.
הנה כמה מהטרנדים החמים ביותר בעיצוב הבית בכל ובפרט בחדר השינה לשנת 2024

שלושת הטרנדים הכי חמים בעיצוב חדר שינה 2024

חזרה לשורשים אחד הטרנדים הבולטים ביותר בתחום עיצוב הבית לשנת 2024 .
צבעים טבעיים

כמו צבעי חול, גוף ובז' בהיר מאד, טרקוטה, עץ וירוק, הם טרנד חם בעיצוב הבית בכללותו, וגם חדר השינה אינו יוצא מהכלל. הגוונים האלה יוצרים אווירה חמימה ונעימה בחדר השינה, ומסייעים לנו להירגע. אז ריצוף אפור וקירות לבנים – OUT, וגוונים חמימים, טבעיים ועוטפים -IN.

חברת פנטון הכריזה השנה על Peach Fuzz – גוון אפרסק בהיר, רך, חושני, עוטף ובעיקר עכשווי. בין הנימוקים שפרסמה החברה: "תחושה של רוך", "מסר של אכפתיות ושיתוף", גוון "מעורר את החושים". ואין כמו גוון מעורר חושים וחושני בחדר השינה 😊

גם חברת נירלט הישראלית שהמפעל שלה בניר עוז עלה באש ונשרף במהלך המלחמה הכריזה על צבע השנה שלה לשנת 2024: גוון חול עם נגיעה רכה של פודרה אדמדמה שמספרו במניפת הצבעים הוא NRC 129 UNITY. – צבע של אחדות. ואחדות זה מה שאנחנו הכי צריכים בימים טרופים אלו.

חומרים טבעיים
כמו עץ, אבן ובד, הם גם פופולריים מאוד בעיצוב חדר השינה לשנת 2024. חומרים אלה יוצרים אווירה חמימה וקסומה בחדר השינה, ומוסיפים לו נופך שורשי.

עיצוב חדר שינה

צמחים ירוקים
אם אנחנו כבר סגורים בבית אז שיהיה לנו קצת ירוק בעיניים.
הכנסת הטבע לתוך הבית בצורת צמחים ירוקים הם תמיד תוספת נהדרת לכל חדר, כולל חדר השינה. הצמחים מעשירים את האוויר בחמצן, ומוסיפים נגיעה של טבע ורעננות לחדר. גם צמחיה מלאכותית תעשה את העבודה אם אתם רוצחי צמחים.  

חיפוי קיר בטקסטורה מחוספסת

עיצוב מינימליסטי ופריט שוס !
טרנד פופולרי במיוחד בעיצוב חדר השינה הוא העיצוב המנימליסטי המתמקד בפשטות וניקיון, ומשתמש בפרטים מינימאליים כדי ליצור מראה אלגנטי ומעודן.
ובתוך השקט הזה הכניסו לחדר פריט אחד ומיוחד שעושה את ה-בום.
כורסא צבעונית או פסל עם נוכחות, טפט יוצא דופן או תמונה ענקית.
כשכל שאר החדר שקט ורגוע, ההצגה של החדר בצורת הפריט הייחודי, תעשה את כל עבודת הוואו.

 

עיצוב כורסא צבעונית

אז ספרו לי למה התחברתם ומה אתם הולכים ליישם בחדר השינה שלכם ?

 מוזמנים לשלוח לי הודעה 😊

מעצבת פנים ואסטרטגית נדלן

הגיע הזמן לשפץ את הבית?
מזמינה אותך להתייעץ איתי.

דילוג לתוכן